NAJNOWSZE

piątek, 30 października 2015

Jak to było...





Moja przygoda z Redakcją Essentia zaczęła się dość nietypowo – jej początkiem była pielgrzymka. Prowadziłam wtedy bloga o życiu i chciałam się rozwijać. Na pielgrzymce szła wraz ze mną przyjaciółka, również bloggerka, Klaudia M. Opowiedziała mi ona o swoim blogu i swoich współpracach. Byłam zachwycona jej opowieścią i postanowiłam również dołączyć do zespołu redakcyjnego.

Po powrocie Klaudia pomogła mi skontaktować się z redaktorkami naczelnymi, poradziła, co napisać i w jakiej formie. Powiem szczerze, że bardzo się bałam, jak zostanę odebrana i że nie zostanę przyjęta do zespołu, mimo że Klaudia mnie uspakajała. Okazało się, że mój strach był zupełnie bezpodstawny. Cały zespół przywitał mnie ciepło. Z wyrozumiałością patrzono na początkowe błędy.

Redakcja otworzyła przede mną drzwi do rozwoju i nowych, pięknych doświadczeń. Cieszę się, że tu jestem. Jestem bardzo wdzięczna wszystkim, którzy doprowadzili do tego, że tu trafiłam. Chcę zostać w redakcji jak najdłużej.

Joanna Adamczyk

Share:

1 komentarz :

  1. Witam ciepło :)
    Zawsze warto próbować realizować swoje marzenia. Czasami strach nas paraliżuje, ale gdy nie spróbujemy nie będziemy wiedzieć jak to jest zwyciężać.

    OdpowiedzUsuń

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates