NAJNOWSZE

czwartek, 19 maja 2016

Bóg nie umarł

źródło
Jeden z najlepszych filmów ostatnich lat. Do tego promujący chrześcijaństwo. Jak to możliwe, że stał się tak popularny? Na czym polega jego fenomen? 



Tytuł: Bóg nie umarł
Reżyseria: Harold Cronk


Młody student Josh mimo ostrzeżeń znajomych zapisuje się na kurs filozofii. Jednak wykładający tam profesor ma jasno określone zasady, które sprawiają, że Josh już na starcie jest przeciwny jego poglądom na temat wiary. Żeby zaliczyć kurs, chłopak musi udowodnić innym studentom uczęszczającym na te zajęcia, że Bóg istnieje. Staje więc do walki z własnym nauczycielem, który – jak się wydaje – z łatwością potrafi przebić nawet najmocniejszy z jego argumentów...

Film ten jest idealny dla osób w każdym wieku. Nieważne, czy masz lat 5 czy 25, ważne jest to, co zostanie w twojej głowie po tym jakże intrygującym seansie. Początkowo byłam dość sceptycznie nastawiona do tego filmu, ale nie miałam wyjścia, bo oglądałam go w szkole, no i zawsze lepiej coś obejrzeć niż siedzieć na nudnej lekcji. Jednak muszę powiedzieć, że jestem bardzo wdzięczna księdzu, który mnie uczył, że nam go pokazał, bo sama raczej nigdy bym się nie skusiła. Historia nie jest jakaś pomysłowa, to zwykła opowieść o chłopaku, który jest na tyle odważny, by przeciwstawić się nauczycielowi. Ot, historia jakich wiele. A jednak okazuje się, że nie do końca. Bóg nie umarł to film, który daje nam siłę do tego, byśmy i my nie pędzili bezmyślnie za innymi, ale mieli odwagę bronić naszych wartości. Większość z nas woli jednak się nie wychylać i wtopić w tłum. A najlepiej to nawet w ścianę. Też tak miałam, ale teraz wszystko się u mnie zmieniło...

Grafika może nie jest jakaś wyjątkowa, ale dość dobra, więc ogląda się przyjemnie, do tego świetna ścieżka dźwiękowa – i mamy taką perełkę. Co prawda nie wszystkich zachwyca, ale dla mnie i tak ten film jest naprawdę dobry. Przemyślany scenariusz sprawia, że skupia się on na jednym problemie i nie ma tutaj doświadczenia chaosu. Dodatkowo niektóre sceny są naprawdę piękne, a to, że akcja rozgrywa się w szkole, dodaje realizmu. Zachęcam was wszystkich do obejrzenia i podzielenia się opinią w komentarzu!


Share:

Prześlij komentarz

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates