NAJNOWSZE

sobota, 4 czerwca 2016

Uwięzieni

źródło
Miłość jest jak więzienie. Zniewala i odcina człowieka od rzeczywistości. Nie ma ratunku dla tego, kogo ogarnie. A nieodwzajemniona miłość? A miłość, która musi patrzyć z zazdrością na ukochaną osobę okazującą swe uczucie komuś innemu? A miłość, która jest zwodzona i choć wie, że zostanie zraniona, to nadal trwa przy swoim?



Uwięzieni

Pokonałeś marzenia
Wolę silną osłabiłeś
Smutek serca zaszczepiłeś
Pragnień niespełnionych

Jakże jest ograniczona
Wolność moja sercem Twoim
Jakże Ty z okowów serca
Wyrwać się zdołałeś z myśli?

Czemuś pojmał mnie mój książę?
Czemuś mnie uwięził w bólu?
Czyż tortury me sromotne
Jej uśmiechem wieńczą Cię?

Czy to ona rozkazała
Poddać mi się woli Twej?
Czy z mej władzy się wyrwawszy
Ciemiężeniu się oddałeś jej? 

Share:

Prześlij komentarz

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates