NAJNOWSZE

wtorek, 19 sierpnia 2014

Lata czekania...

藕r贸d艂o
W sobot臋 zebra艂am si臋 w sobie, by si膮艣膰 przed telewizorem i obejrze膰 film. Od bardzo dawna nie mia艂am na to czasu, poniewa偶 praca goni u mnie prac臋. W chwili wytchnienia postanowi艂am wi臋c zdecydowa膰 si臋 na komedi臋 romantyczn膮, kt贸rej mi ostatnio brakowa艂o. Wybra艂am film pt. Zaginiona Walentynka (z ang. The Lost Valentine) z cudown膮, jak dla mnie, Jennifer Love Hewitt.


Fabu艂a produkcji jest do艣膰 drastyczna, je艣li chodzi o sam jej zarys. M艂oda kobieta Caroline (Betty White) po艣lubia 偶o艂nierza Neila Thomasa (Billy Magnussen). Ich sielankowe 偶ycie nie trwa d艂ugo. Rok po 艣lubie Neil postanawia wyruszy膰, by broni膰 swojego kraju przed napa艣ci膮 nieprzyjaciela. Kobiecie jest ci臋偶ko pogodzi膰 si臋 z faktem, 偶e jej m艂ody m膮偶 j膮 opuszcza. Przy nadziei jego powrotu trzyma j膮 dziecko, kt贸re nosi pod sercem. Kobieta, w dniu wyjazdu swego m臋偶a, daje mu walentynk臋. Od tamtego dnia ci膮gle czeka, a偶 jej j膮 zwr贸ci. Co roku siedzi samotnie na peronie i oczekuje swego Neila.
Mijaj膮 lata, Caroline si臋 starzeje, ale nigdy nie zaniedbuje walentynek. Jej up贸r i wytrwa艂o艣膰 艣ci膮gaj膮 na ni膮 uwag臋 redaktor贸w pisma o spo艂ecze艅stwie. Wywiad z ni膮 ma przeprowadzi膰 m艂oda redaktorka Susan Allison (Jennifer Love Hewitt). Susan nie do ko艅ca jest jednak przekonana, czy historia Caroline jest na tyle dobra, by o niej pisa膰. Wszystkie w膮tpliwo艣ci znikaj膮, gdy poznaje przystojnego wnuka Caroline.
Jak zako艅czy si臋 historia kobiety, kt贸rej m膮偶 nigdy si臋 nie odnalaz艂? Czy powr贸ci do niej zaginiona walentynka? Jak膮 prawd臋 kryje przesz艂o艣膰?

藕r贸d艂o
Odk膮d zacz臋艂am ogl膮da膰 film i cieszy膰 si臋 nim, poczu艂am, 偶e tego by艂o mi trzeba w danej chwili. Wspania艂a obsada i bardzo dobrze kontrastuj膮ce otoczenie dostarczy艂y mi wielu wra偶e艅. Nie potrafi臋 nie wspomnie膰 r贸wnie偶 o uczuciach, jakie s膮 nader realne w tym utworze. Film wycisn膮艂 z mego wn臋trza wiele 艂ez smutku, poniewa偶 jego los zak艂ada nie do ko艅ca szcz臋艣liwe zako艅czenie. Prze偶ywa艂am wszelakie chwile razem z bohaterem. Najbardziej spodoba艂a mi si臋 wizja przesz艂o艣ci opowiadana z perspektywy tera藕niejszo艣ci. Bardzo pozwoli艂o to unaoczni膰 widzom to, co kry艂a historia pary pa艅stwa Thomas贸w.


藕r贸d艂o
Czy uwa偶am, 偶e film powinno si臋 krytykowa膰? Osobi艣cie jestem sceptycznie nastawiona do produkcji. Owszem, o ile ksi膮偶ki potrafi臋 oceni膰, o tyle filmy nie do ko艅ca. Powiem za to jedno, tylko nieliczne obrazy potrafi膮 mnie w ca艂o艣ci poch艂on膮膰. Czy sta艂o si臋 tak podczas ogl膮dania Zaginionej Walentynki? Moja odpowied藕 brzmi NIE. Film jest bardzo dobry i relaksuj膮cy, lecz nie a偶 tak wynios艂y, jaki powinien by膰. Mnie przypad艂 do gustu, chod藕 zas艂ug膮 tego s膮 aktorzy, jak i sama fabu艂a. Niekiedy jednak czu艂am przy nim znu偶enie. Nie trwa艂o ono jednak d艂ugo, wi臋c potrafi艂am dotrze膰 do ko艅ca.

Czy polecam sp臋dzi膰 z tym seansem sw贸j wolny czas? Owszem, polecam. Ja skusi艂am si臋 na niego ze wzgl臋du na aktork臋, kt贸r膮 bardzo lubi臋, lecz gdyby nie ona gra艂a w nim, to my艣l臋, 偶e mog艂abym 艣mia艂o obejrze膰 go mimo wszystko. Jest godny uwagi, je艣li komu艣 podobaj膮 si臋 od czasu do czasu ckliwe i romantyczne filmy.
 B臋d臋 czeka膰, b臋d臋 czeka膰 na ciebie zawsze...

Share:

Prze艣lij komentarz

Wiele dla nas znacz膮 Wasze opinie, dlatego dzi臋kujemy za ka偶dy zostawiony 艣lad i zach臋camy do komentowania i dzielenia si臋 swoimi przemy艣leniami.

 
Wr贸膰 na g贸r臋
Copyright © 2014 Essentia. Design: Otw贸rzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates