NAJNOWSZE

sobota, 1 marca 2014

Szczęście z obrazka

źródło
Ostatnio postanowiłam obejrzeć jakąś komedię romantyczną. Włączyłam więc Playtube i przeglądając listę filmów w tej kategorii, natknęłam się na tę pozycję. Ostatnio pojawiła się w kinach. Postanowiłam więc obejrzeć. Czy się zawiodłam? Nie, zdecydowanie nie.


Piękna historia miłosna oparta na powieści Nicholasa Sparksa – jednego moich ulubionych pisarzy.

Żołnierz marines, sierżant Logan Thibault (Efron), powraca z trzeciej wyprawy w Iraku. Wierzy, że jedyną rzeczą, która sprawiła, że przeżył, jest znaleziona fotografia kobiety, której nawet nie zna. Thibault dowiaduje się, że kobieta ze zdjęcia ma na imię Beth (Schilling); poznaje również jej adres. Wkrótce zjawia się u niej w domu i podejmuje pracę w prowadzonym przez jej rodzinę schronisku dla zwierząt. Mimo początkowej nieufności i skomplikowanej sytuacji życiowej Beth między kobietą a Thibaultem nawiązuje się romans. Logan zaczyna mieć nadzieję, że Beth może stać się dla niego kimś więcej niż tylko kobietą ze zdjęcia, które przyniosło mu szczęście.* 

Wcześniej kilkakrotnie widziałam plakat promujący film, jednak nie rozpoznałam na nim Zaca Efrona, którego prawie każdy zna z kultowego hitu High School Musical. W pierwszych minutach filmu, gdy zobaczyłam tego aktora, pomyślałam sobie O Boże, to on, pewnie film będzie kiepski. Mimo to nie przerwałam oglądania. I bardzo się z tego cieszę. Muszę przyznać, że aktor zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Zawsze był dla mnie chłopcem z HSM. Od momentu, gdy obejrzałam film, to się zmieniło.

Co do głównej bohaterki, to nie pasowała mi do tej roli Taylor Schilling. Nie chodzi mi o to, że źle zagrała albo że nie dała rady, bo do tego prawie nie mam zastrzeżeń. Jednakże, oglądając film, mamy widzieć dwojga ludzi, którzy są dla siebie stworzeni, są sobie przeznaczeni, a Taylor i Zac – nie pasowali do siebie. 

Początkowo rolę Logana Thibaulta miał zagrać Daniel Radcliffe (Harry Potter). Abbie Cornish i Katie Cassidy ubiegały się z kolei o rolę Beth Clayton. Ostatecznie przegrały w rywalizacji z Taylor Schilling. 

Produkcja ma wielką zaletę. Większość filmów tego typu jest przewidywalnych, ale ten nie jest. Była taka scena, gdzie myślę sobie, że stanie się coś. Byłam nawet tego pewna. A tu niespodzianka. Nie będę przedstawiać tej scenki, ponieważ gdy ktoś zechce obejrzeć ten film, będzie już wiedział, co się stanie, a to jest bez sensu. Więc pozostawiam was w niepewności. 

Na pochwałę zasługuje również muzyka, która dobrana była świetnie. Brawo! 

Produkcja nagrana została w Hamden, w stanie Luisiana. Wspominam o tym, gdyż bardzo mi się podobało miasteczko, w którym toczy się akcja – nie jest to wielka metropolia, ale też nie mała wieś. Jest ono spokojne. Panuje w nim rodzinna atmosfera. Każdy każdego zna. Jest tam przepiękny krajobraz. 

Bardzo ciekawy dla mnie był wątek zdjęcia. Ach, chciałabym wypowiedzieć się na ten temat szerzej, ale nie mogę, gdyż niektórzy nie oglądali jeszcze tego filmu. 

Produkcję oceniam na 5. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że zasługuje na taką ocenę . Mam nadzieję, że skusicie się na ten film. Nie będziecie żałować! 


* opis zaczerpnięty ze strony www.filmweb.pl

Share:

Prześlij komentarz

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates