NAJNOWSZE

środa, 12 listopada 2014

Gdzie tanio kupisz książki?

Ostatnio Natalia wyjaśniła, gdzie w sieci kupisz swobodnie. Przyznam się, że rzadko kupuję książki w Internecie, więc chcę wam pokazać, gdzie tanio można zdobyć naprawdę fajne pozycje, robiąc codzienne zakupy. 








1. Tesco
Chyba najczęściej właśnie tu kupuję książki. W asortymencie sklepu znajdują się naprawdę fajne tytuły, oczywiście w przyzwoitych cenach. Oprócz tanich książek (poniżej 10 zł), są też ciekawe promocje na nowości. Ostatnio udało mi się zdobyć Intruza Stephenie Meyer w pięknej grubej okładce (12,49 zł) i Piękne istoty Kami Garcia & Margaret Stohl (7,49 zł). Oprócz tego zaopatrzyłam się w połowę części cyklu Dom nocy


2. Real
źródło
Kolejny hipermarket, który darzę ogromną sympatią ze względu na książki. Tu znajdziemy parę stoisk, na których powieści są podzielone według cen (5 zł, 10 zł i 15 zł). W ubiegłym tygodniu zdobyłam wiele ciekawych pozycji z wydawnictwa Egmont: Sagę księżycową Cinder i Scarlet Marissy Meyer, Nową Ziemię i Nowego Przywódcę Julianny Baggott oraz Gorączkę 2 Dee Shulman. Książki kupiłam za 5 zł. 


3. Biedronka
źródło
Biblioteczka Biedronki oferuje wiele ciekawych tytułów w niskich cenach. Ja zawsze czekam na kiermasz książek i za 10 zł zdobywam wcześniej upatrzone pozycje (Niezbędnik obserwatorów gwiazd). Sklep również ma ciekawe promocje książkowe (dwie w cenie 26 zł, a trzecia za 1 grosz). Jako mól książkowy oczywiście z nich skorzystałam.







4. Media Markt

źródło
Do swojej oferty sklep również wprowadził stoiska z tanimi książkami. Moja radość była ogromna, gdy to zobaczyłam. Ceny książek wahają się w granicach 7zł – 15zł. Chociaż ja najwięcej za książkę w tym sklepie zapłaciłam 10 zł. A jakie tytuły zabrałam do domu? Między innymi Tajny dziennik Sebastiana Barry czy Zdemaskowaną. Dziewczynę, której jedno w głowie Abby Lee.



Jak widzicie, chcąc nie chcąc, przy codziennych zakupach też możemy natknąć się na swoje wymarzone tytuły lub na swoich ulubionych autorów. Mam nadzieje, że wy również odkryjecie swoje sklepy z tanimi książkami, a jak już to zrobicie, to koniecznie podzielcie się ze mną tą informacją. 

Share:

2 komentarze :

  1. Podobne akcje promocyjne można zaleźć w Lidlu :) Chociaż zazwyczaj książki znikają w mgnieniu oka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie do czego mam dostęp to Lidl, Biedronka i Tesco, a i tak jak zdecyduję się zajść, do któregoś z nich to trafiam na "resztki" książek, czyli to co chciałam, zostało wykupione. :)

    OdpowiedzUsuń

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates