NAJNOWSZE

czwartek, 25 grudnia 2014

Muzyczne inspiracje

źródło
Michael Bublè urodził urodził się 9 września 1975 roku w Kanadzie. Popularność zdobył w 2003 roku, po wydaniu debiutanckiego albumu Michael Bublè. Jest znany z ciepłej barwy głosu, która pozwala mu na wykonywanie utworów w stylu jazzowym i popowym. Na swoim koncie ma współpracę z wieloma osobami, między innymi z Nelly Furtado, Stevie Wonderem czy Robbie Williamsem. Wykonuje głównie covery (np. Franka Sinatry, Elvisa Presleya), ale jego własne utwory również są bardzo popularne.


W 2011 roku Michael Bublè wydał płytę, na której znalazły się covery najpopularniejszych świątecznych piosenek. Możemy tam znaleźć w jego wykonaniu utwory takie, jak Silent Night, All I Want For Christmas czy Have Yourself A Merry Little Christmas. Znajduje się tam także piosenka stworzona specjalnie na tę okazję, Cold December Night.


Cold December Night

Stockings are hung with care 
Childrens sleep with one eye open 
Now there's more than toys at stake 
Cause I'm older now but not done hoping.

The twinkling after lights 
A Santa kid who's filled with hustle 
Old saint nick has taken flight 
With a hop on board so please be careful.

Each year I ask for many different things 
But now I know what my heart wants you to bring 
So please just fall in love with me this Christmas 
There's nothing else that I would need this Christmas 
Won't be wrapped under the tree 
I want something that lasts forever 
So kiss me on this cold December night.

A cheer that smells of pine 
A house that's filled with joy and laughter 
The mistletoe says stand in line 
Loneliness is what I've captured 
Oh but this evening can be a holy night 
Lets cozy on up our fireplace 
And dim those Christmas lights 

So please just fall in love with me this Christmas 
There's nothing else that you would need this Christmas 
Won't be wrapped under the tree 
I want something that lasts forever 
So kiss me on this cold December night.

They call it the season of giving 
I'm here, your stroll of taking 
They call it the season of giving 
I'm here, I'm yours

Just fall in love with me this Christmas 
There's nothing else that we would need this Christmas 
Won't be wrapped under the tree 
I want something that lasts forever 
Cause I don't wanna be alone tonight 
I'm wearin' our Christmas sweater 
While talking to the mistletoe tonight 
I want something that lasts forever 
So kiss me on this cold December night.

They call it the season of giving 
I'm here, your stroll of taking 
They call it the season of giving 
I'm here, I'm yours



Pończochy są wieszane ostrożnie
Dzieci śpią z otwartym jednym okiem
Teraz nie tylko zabawki są stawką
Bo teraz jestem starszy, ale nadziei nie straciłem

Migotanie po światłach
Dziecko Mikołaja napełnione zgiełkiem
Stary święty Nick zaczął lot
Z podskokiem na pokładzie, więc proszę uważać.

Każdego roku proszę o wiele różnych rzeczy
Ale teraz wiem, co moje serce chce, byś przyniósł
Więc proszę, tylko zakochaj się we mnie w te święta
Niczego więcej mi nie potrzeba w te święta
Nie będzie spakowane pod choinką
Chcę coś, co trwa wiecznie
Więc pocałuj mnie w tą zimną grudniową noc.

Uśmiech, który pachnie sosną
Dom, który jest pełen radości i śmiechu
Jemioła mówi ustaw się w kolejce
Samotność to jest to co schwytałem
Oh, ale tego wieczoru może być święta noc
Siądźmy wygodnie na naszym kominku
I przyćmijmy te lampki choinkowe

Więc proszę, tylko zakochaj się we mnie w te święta
Niczego więcej mi nie potrzeba w te święta
Nie będzie spakowane pod choinką
Chcę coś, co trwa wiecznie
Więc pocałuj mnie w tą zimną grudniową noc.

Nazywają to sezonem dawania
Jestem tu, Twój spacer brania
Nazywają to sezonem dawania
Jestem tu, jestem twój

Po prostu zakochaj się we mnie w te święta
Niczego więcej mi nie potrzeba w te święta
Nie będzie spakowane pod choinką
Chcę coś, co trwa wiecznie
Bo nie chcę być sam dziś wieczorem
Mam na sobie nasz świąteczny sweter
Podczas gadania do jemioły wieczorem
Chcę coś, co trwa wiecznie
Więc pocałuj mnie w tą zimną grudniową noc.

Nazywają to sezonem dawania
Jestem tu, Twój spacer brania
Nazywają to sezonem dawania
Jestem tu, jestem twój


Wszyscy wiedzą, że czas Świąt jest magiczny. Świat nabiera innego znaczenia, a zachowania ludzi ulegają zmianie. Jesteśmy dla siebie bardziej mili oraz przyjaźnie nastawieni. Jest to również czas marzeń, które mają wszyscy. Zastanawiamy się czy tym razem nam się uda, czy się spełnią. Każdy z nas marzy o czymś innym. Jedni skupiają się na sprawach duchowych, inni materialnych, a jeszcze inni spełnieniu marzeń kogoś innego. Z wiekiem nasze priorytety, cele, oczekiwania i gusta się zmieniają. Zmienia się także podejście do różnych spraw. Nie zmienia to jednak faktu, że w okresie bożonarodzeniowym mamy zupełnie inne podejście do spełniania życzeń. Wzrasta nadzieja na ich realizację. Czy nie powinno tak być przez cały rok? Być może, ale jak wtedy wyglądałaby magia Świąt?



Share:

Prześlij komentarz

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates