NAJNOWSZE

piątek, 20 lutego 2015

Mam się w co ubrać!

źródło
Nie ma dwóch takich samych kobiet. Kanony piękna istniały i istnieją, ale się zmieniają, a określenie "idealny wygląd" dla każdego oznacza coś innego – często odmiennego od wzorców propagowanych w mediach. Spójrz na mnie – masz rację, gdy powiesz, że powinnam przytyć. I masz rację, gdy powiesz, że mam figurę modelki. Z tymi dwoma opiniami codziennie mierzę się przed lustrem, najlepsze jest jednak to, że odkryłam na siebie sposób – wiem, w czym wyglądam dobrze, a także co pasuje do mojego charakteru. Kocham klasykę! I nauczyłam się dobierać stylizację dbając nie tylko o nadążenie za trendami, ale i o dobre samopoczucie, podkreślenie atutów mojej sylwetki i wyeksponowanie kobiecości. Znajdź własny sposób na siebie!


W naszej kobiecej podświadomości od najmłodszych lat mamy zakodowane zdanie: nie mam się w co ubrać. Ile razy przeglądając naszą szafę wymawiamy właśnie te słowa? Co by było, gdyby można było to zmienić? Gdybyśmy wreszcie stojąc przed szafą mogły powiedzieć: mam się w co ubrać


Może zacznijmy od tego, kim jest Charlize Mystery, a właściwie Karolina Gliniecka? To jedna z pierwszych osób, które założyły bloga o modzie (http://charlizemystery.com/). Jako pierwsza otrzymała zaproszenie na Nowojorski Tydzień Mody. Współpracowała z większością polskich magazynów takich jak: "Glamour", "Joy", "Gala", "Flesz", "Elle". Jak sama mówi, blog jest jej pracą – najlepszą, jaką mogła sobie wymarzyć. 


Nie mam się w co ubrać to poradnik świetnie dostosowany do potrzeb czytelnika. Autorka ma lekki styl, nie zadręcza nas zbędnymi i nużącymi opisami ubrań, a opowiada zwięźle oraz na temat, często dodając rożne ciekawe anegdotki związane z powstaniem danej części garderoby. Książka jest podzielona na rozdziały, z których wynosimy niezwykłą wiedzę na temat każdego rodzaju odzieży czy akcesoriów. W pierwszym rozdziale możemy dowiedzieć się, jaką mamy sylwetkę i w jakich ubraniach będziemy dobrze wyglądać. Natomiast w końcowych rozdziałach Karolina namawia nas do porządków w szafie oraz daje nam cenne rady jak przechowywać ubrania, jak robić zakupy, aby nasz portfel nie został pusty i jak ubrać się na daną okazję.


Książka jest pełna pięknych zdjęć, na których możemy zobaczyć, jak omawiana część garderoby wygląda. Pełno w niej stylizacji przygotowanych przez autorkę oraz zdjęć, na których znajduje się sama Charlize Mystery. Na końcu książki jest słowniczek, który pomaga nam przebrnąć przez fachowe słownictwo, które obowiązuje w świecie mody. W tej publikacji znajdziemy również pytania do autorki i jej odpowiedzi, propozycje oraz cenne rady i ciekawostki.


Nie można nie wspomnieć o pięknym wydaniu książki. Mnóstwo ilustracji, duża czcionka na dobrej jakości papierze. Piękna, subtelna, twarda oprawa sprawia, że ta pozycja idealnie nadaje się na prezent, a także ładnie będzie prezentować się w naszej domowej biblioteczce.


Nie mam się w co ubrać to pozycja dla każdej kobiety. Jeśli myślisz, że wiesz o modzie wystarczająco dużo, możesz się zdziwić, jaką wiedzę osiągniesz po przeczytaniu tej książki.





Share:

Prześlij komentarz

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates