NAJNOWSZE

piątek, 24 października 2014

Niespodzianka!

Kochani,

mamy dla was niespodziankę!

W związku premierą naszej redakcyjnej perełki, czyli Historii pewnego narzeczeństwa autorstwa Danki Braun, Redakcja Essentia we współpracy z wydawnictwem Prozami przygotowała konkurs.

Szczęśliwiec zgarnie od nas trzy książki Danki Braun!

Ale tym razem nie może być aż tak łatwo. Musicie wykazać się pewną inicjatywą. 

Na naszej stronie pojawił się już wywiad z Danką Braun, dlatego nie będziecie mieć żadnych problemów z odpowiedziami na pytania.


A oto i one: 
  1. Jak naprawdę nazywa się Danka Braun? 
  2. Jakie życiowe wartości najbardziej ceni autorka?  
  3. Dlaczego to właśnie Ty powinieneś/powinnaś otrzymać te książki? 
Konkurs trwa do 07.11.2014 roku.


Życzymy wszystkim powodzenia!

Share:

8 komentarzy :

  1. Zgłaszam się!
    1. Autorka nazywa się Regina Szajowska.
    2. Najbardziej ceni u ludzi lojalność, odpowiedzialność, a najważniejszą dla niej wartością jest rodzina (odpowiedzialność za swoje wybory i decyzje, obowiązki, jakie są brane na barki podczas poślubienia drugiego człowieka)
    3. Myślę, że powinnam otrzymać te książki, dlatego że bardzo lubię taką tematykę, jaka jest poruszona podczas opisywania historii Renaty i Roberta. Bardzo chciałabym się dowiedzieć, co działo się w ich życiu. Mam również wrażenie, że jest to Saga stworzona specjalnie dla mnie - dla osoby, która uwielbia książki lekko napisane, a zarazem pouczające, ukazujące rzeczywistość. Satysfakcja ich posiadania i czytania wieczorami byłaby niesamowita! Szczerze mówiąc... ciepły koc, kakao i owa Saga to idealny sposób na spędzenie wolnego czasu. Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła to uczynić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział
    Ad.1. Regina Szajowska.
    Ad.2. Najbardziej ceni u ludzi lojalność i odpowiedzialność. Najważniejszą dla niej wartością jest rodzina, dlatego interesuje się problematyką rodzinną.
    Ad.3. Bardzo chcę, aby książki trafiły do mnie, abym mogła oderwać się od szarej rzeczywistości i zatopić się w świecie miłości i pięknych uczuć. Mam nadzieję, że te książki ogrzeją mnie w te jesienne wieczory i będę się mogła nimi rozkoszować, każdą kartką po kolei. Dla mnie dzień bez czytania jest dniem straconym.
    Pozdrawiam
    zosiasamosia.k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    1. Autorka nazywa się Regina Szajowska
    2. Najbardziej ceni u ludzi lojalność i odpowiedzialność, ale najważniejsza w jej życiu jest rodzina, dom i ciepło rodzinne.
    3.Jak patrzę na okładki tech książek, to mnie magnetyzują, wręcz przyciągają i kuszą, aż chce się ją mieć na własność. Wzięłabym ją do ręki, każdą po kolei, nalała całą wannę wody, z pachnącą pianą, lampkę wina i zatracałabym się w tej książce cała. Dla takich książek trzeba stworzyć specjalny klimat, ja bym na pewno to zrobiła I książki powinny trafić do mnie bo uwielbiam takie historie, zapowiada się bardzo, ale to bardzo ciekawie. Książki o miłości są dla mnie jak balsam na duszę :)
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Autorka nazywa się Regina Szajowska.

    Pani Regina najbardziej ceni u ludzi lojalność i odpowiedzialność. Najważniejszą dla niej wartością jest rodzina, dlatego interesuje się problematyką rodzinną.

    Moja mama zawsze mi powtarzała, aby walczyć o swoje marzenia, by starać się realizować i nigdy się nie poddawać. Bardzo chcę przeczytać te książki i mi na nich zależy więc zamierzam walczyć. Jestem skromną osobą, która boi się czasami szarej rzeczywistości, ale któż z nas się nie boi, ale to właśnie dzięki książkom widzę promyczek koloru, który wychodzi za chmur, w deszczowe dni. One pozwalają mi marzyć i wierzyć, że jutro będzie lepsze, szczęśliwsze. Natomiast z połączeniem nauk mojej mamy wiem, że każde marzenie jest do spełnienia, wystarczy tylko trochę cierpliwości i wiary.
    molksiązkowy.pl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Regina Szajowska.
    2. Pani Regina najbardziej ceni sobie w życiu lojalność i odpowiedzialność, lecz wartością najważniejszą dla niej jest rodzina.
    3. Uwielbiam książki, które są napisane lekkim piórem, które na maxa wciągają i nie pozwalają się oderwać ani na chwilę;) Dzięki takim książkom możemy choć na chwilę zapomnieć o otaczającej nas rzeczywistości, o problemach, zmartwieniach, one pozwalają nam żyć, unosić się ponad to wszystko co złe i smutne. Bardzo dużo czytam i gdy przeczytam kolejną wartościową książkę dostaje siłę, by przetrwać kolejne dni, które często są bardzo ciężkie, wierzę, że po przeczytaniu tejże sagi na pewno dostanę energię na kolejne dni, a może i miesiące ;) Najpiękniejsze książki to te o życiu codziennym, o rodzinie, o miłości, która jest jedna z ważniejszych wartości w życiu człowieka, bo czym by było życie bez miłości, którą dają nam nasi bliscy;)
    e-mail: natalial-k@wp.pl
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    1. Autorka tak naprawdę nazywa się Regina Szajowska.
    2.. Autorka najbardziej ceni sobie lojalność i odpowiedzialność. Najważniejszą dla niej wartością jest rodzina i relacje, które łączą jej członków.
    3. Gdy tylko zobaczyłam, że Redakcja zorganizowała konkurs, gorąco zapragnęłam go wygrać. Nie dlatego, że zachęciła mnie nagroda, choć jest naprawdę atrakcyjna. Nie znałam do tej pory Danki Braun. Przeczytałam wywiad oraz recenzje jej książek, a moje usta ułożyły się w kształtne "O". Pomyślałam, że w końcu znalazłam odpowiednie książki na długie jesienni-zimowe wieczory. Dlaczego to właśnie ja powinnam wygrać konkurs? Bo chciałabym dostać od Redakcji Essentia szansę poznania twórczości Danki Braun i możliwość pokochania tej autorki.

    ewzabielska@onet.pl
    Pozdrawiam
    Ewelina Zabielska

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się ;)
    1. Autorka tak naprawdę nazywa się Regina Szajowska.
    2. Pani Regina najbardziej ceni sobie w życiu lojalność i odpowiedzialność. Natomiast najwyższą dla niej wartością jest rodzina oraz relacje, które łączą jej członków.
    3. Dlaczego ja? Po pierwsze, uwielbiam czytać. Po drugie, jeszcze nie poznałam prozy Danki Braun, a byłoby cudownie gdyby Państwo umożliwiliby mi to. ;)

    elementarz90@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    1. Autorka nazywa się Regina Szajowska
    2. Najbardziej ceni u ludzi lojalność i odpowiedzialność, ale najważniejsza w jej życiu jest rodzina, dom i ciepło rodzinne.
    3. Książki powinny trafić do mnie, abym mógł podarować je dla swojej żony, która jest książkoholiczką i zakupoholiczką, te książki choć na chwilę przyhamowałyby jej manię kupowania książek i mój portfel trochę by odpoczął. Wiem, że lubi tą tematykę i historie o miłości. Ja również bym się może skusił i je przeczytał. Czyli dwie osoby byłyby bardzo zadowolone z ich otrzymania, jak również portfel byłby szczęśliwy.

    Pozdrawiam
    Andrzej
    akostecki@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates