NAJNOWSZE

czwartek, 9 kwietnia 2015

Prośba niespełniona

źródło
Witajcie, moi drodzy. Mam dla was wiersz napisany jakiś czas temu. Jestem bardzo ciekawa, jak interpretują go czytelnicy, jak rozumie go osoba, która nie wie, co ja czuję, nie wie, co się wydarzyło w moim życiu i pod wpływem jakich zdarzeń go napisałam. Mam nadzieję, że wam się spodoba.













Prośba niespełniona

Słońce praży
Wiatr przenika
Zimna łza
W oku się zmienia

Wrzątkiem bólu
Serce zalewa
Lodu tego
Ogień nie stopi

Głos więźnie w gardle
Serce w piersiach staje
Żal się żegnać myślę
Nie chcę już odchodzić

Zatrzymaj me serce!
Nie pozwól umierać
Wesprzyj, proszę…
Za późno… Odeszłam…


Share:

Prześlij komentarz

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates