NAJNOWSZE

poniedziałek, 6 lipca 2015

Łatwo się zakochać, trudniej wytrwać w miłości

źródło
Dzięki Zaplątanym pokochałam Drew i Kate bezwarunkową miłością. Ich historii zdecydowanie nie możemy uznać za ckliwą, nudną i schematyczną. Wprost przeciwnie. Ten romans był zabawny, pikantny  i bardzo interesujący. W dodatku Drew był chyba najlepszym męskim narratorem jakiego do tej pory widziałam. 

Chodzi o zaufanie. O oddanie się innej osobie i pozwolenie i pozwolenie, by zaprowadziła Was na zupełnie nowe lądy. A ja ufałam Drew. Ufałam umysłem, ciałem i sercem. Zawierzyłam mu bez reszty. Przynajmniej wtedy.

Tytuł: Zakręceni
Autor: Emma Chase
Wydawnictwo: Filia

Tym razem narratorem nie będzie Drew Evans, a jego druga połówka, Katherine Brooks. Minęły dwa lata, od kiedy ta dwójka w cudowny sposób została parą. Jednak pozwólcie, że tym razem zamiast opisu, zaprezentuję wam cytat:
Istnieją na świecie dwa rodzaje ludzi: ci, którzy najpierw myślą i ci, którzy od razu coś robią. Zawsze wolałam najpierw pomyśleć. Przeliczyć. Zaplanować. Zmieniło się to, gdy poznałam Drew Evansa. Był tak nachalny. Tak pewny siebie – i mnie.
Jednak nie wszystkie romanse mają szczęśliwe zakończenia. Myślałyście, że pogalopujemy z Drew w kierunku zachodzącego słońca? Witajcie w klubie. Teraz muszę podjąć decyzję życia. Drew swoją już podjął – właściwie starał się ją podjąć za nas oboje. Ale przecież wiecie, że to nie w moim stylu. Zatem wróciłam do Greenville. Sama. No, tak jakby…

Przyznam się szczerze, że autorka mnie zaskoczyła. Nie wiedziałam co myśleć o kontynuacji tej powieści. Co można pokazać po pikantnym romansie z dużą dawką humoru? Miłe i spokojne życie zupełnie nie byłoby tutaj na miejscu. Ta dwójka zdecydowanie nie pasuje do spokojnego związku! Emma Chase pokazała nam więc, jak trudno jest wytrwać w miłości i jak łatwo nieporozumienia mogą wpłynąć na nasze życie. Kontynuacja historii Kate i Drew, pełna jest bólu, smutku i nieporozumień. Nie ma w tym nic dziwnego. Każdy związek ma swoje przejściowe kłopoty. Problem w tym, że Evans niekoniecznie potrafi być stabilny emocjonalnie.

Kim jest Kate Brooks? Naprawdę sądziliście, że w Zaplątanych ją poznaliście? Mylicie się! Zakręconych nie widzimy jej już jako grzecznej dziewczynki i trudnego przeciwnika w firmie. Dzięki zmianie narratora, możemy w końcu naprawdę poznać drugą połówkę Drew. Wbrew temu co myślicie, panna Brooks bardziej pasuje do niego niż ktokolwiek inny. Papierosy, alkohol, trawka, mistrzyni zwijania skrętów  oto prawdziwe oblicze naszej Kate! Zdziwieni? Ja też. 



Nie mogę zapomnieć również o Drew Evansie, który przeszedł chyba największą przemianę. Kto by pomyślał, że ten flirciarz i Piotruś Pan w jednej osobie, kiedykolwiek dorośnie do prawdziwego związku. Mowa tu oczywiście o związku z jedną kobietą, tak tylko dodam dla ścisłości. Drew ewoluuje w kochającego, uczciwego, troskliwego, inteligentnego i nadal niezwykle seksownego partnera. Jednak ludzie tak szybko się nie zmieniają.



Zakręconych przeczytałam z czystą przyjemnością. Drugi tom w niczym nie ustępuje swojemu poprzednikowi. Mamy świetnego narratora, płynną akcję i dwójkę naszych ukochanych bohaterów postawionych w trudnej sytuacji. Nie mogłam sobie wymarzyć lepszej kontynuacji. Zdecydowanie polecam.

Share:

Prześlij komentarz

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates