NAJNOWSZE

sobota, 19 września 2015

Zmyślona...


Kochani, 

mamy dla Was kolejną niespodziankę...

Tym razem możecie wygrać Zmyśloną Katarzyny Michalak – wspaniałej autorki literatury kobiecej. 

Aby móc wziąć udział w konkursie, wystarczy: 

polubić fanpage i zaobserwować stronę Essentii 
– podać swój adres e-mail
– odpowiedzieć na krótkie pytanie: 

Komu podarował(a)byś książkę, która wiele dla Ciebie znaczy?

Na Wasze zgłoszenia i odpowiedzi czekamy od dziś do końca września. 

Życzymy przyjemnej zabawy :) 


Share:

4 komentarze :

  1. Książkę,którą wiele dla mnie znaczy podarowałbym mojej mamie,która też znaczy dla mnie bardzo dużo <3 E-mail:zuza9865@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo przywiązana do swoich książek, są dla mnie niezwykle ważne, bardzo o nie dbam, często ich dotykam, podziwiam, no i oczywiście spędzam z nimi każdą wolną chwilę.
    Jak się zatem domyślacie decyzja o rozstaniu się z którąkolwiek, a już szczególnie z taką, która wzbudziła we mnie głębokie uczucia, jest dla mnie niczym amputacja części mnie samej.
    Choć kocham swoje książki, to rodzina jest dla mnie ponad wszystko, dlatego też dla tych, których kocham oddałabym wszystko, łącznie z najukochańszą książką.

    e-mail: anikm@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę,która wiele dla mnie znaczy podarowałabym córce.Potrafi swym uśmiechem rozpromienić najbardziej ponury dzień.Książki to moja pasja,nie wyobrażam sobie życia bez nich.Miłością do nich udało mi się zarazić córkę.W związku z tym,że jest ona dla mnie wyjątkową osobą to z czystym sumieniem oddałabym jej książkę,która ma dla mnie bardzo ważne znaczenie.Wiem,że dbałaby o nią tak samo jak i ja,a może jeszcze lepiej.

    e-mail: vanesa80@wp.pl

    Pozdrawiam
    Magda C.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętasz Justyno jak się poznałyśmy? W piaskownicy jadłyśmy razem piasek, to był nasz taki pakt, który zawierałyśmy od małego. Zawsze miałyśmy być bliskie sobie, jak siostry. I tak mijają lata, a ty wciąż przy mnie tkwisz. Budowałyśmy domek na drzewie, gdzie była nasza tajna baza. I właśnie tam czytałyśmy wspólnie naszą pierwszą książkę. Pamiętasz jak bawiłyśmy się w odkrywców skarbów u mojej babci na strychu i w kufrze pełnym staroci znajdujemy książkę. Zjedzoną już trochę przez mole i na której widać uszczerbek czasu. Zabrałyśmy ją do naszego domu i tam czytałyśmy. Tą książką okazała się „Ania z Zielonego Wzgórza” historia o dziewczynce, które poruszała nas do łez. Wykradałyśmy się codziennie i z każdym dniem czytałyśmy coraz więcej. Od tamtego czasu minęło parędziesiąt lat, a my dalej kochamy książki i dalej jesteśmy najbliższymi przyjaciółkami. Zasługujesz na ten zestaw bo ty jak nikt inny znasz wartość książki i cenę jaką za sobą niesie, aby ją zdobyć. Wiem, że obdarzyłabyś je miłością i troską i w taki sposób mogę ci okazać, że nasza przyjaźń jest silniejsza niż wszystko. Przezwycięży wiatry i pokona góry. I zawsze obok nas będzie kroczyła książka bo to ona nas poznała i pokazała jaką wielką siłę nosi w sobie przyjaźń.

    Pozdrawiam
    sylwka.sk91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates