NAJNOWSZE

czwartek, 12 listopada 2015

Nie z tego świata

źródło
Świat wcale nie jest czarno-biały. Ma całą paletę innych barw, w których kryją się rzeczy, o jakich nawet nam się nie śniło...


Tytuł: Nie z tego świata
Twórca: Eric Kripke
Lata: od 2005 r.

Supernatural to serial pokazywany na stacji The CW. Pierwsze sezony puszczane początkowo tylko w Stanach Zjednoczonych szybko zyskały sobie rzesze fanów i od tamtej pory ich popularność wciąż rośnie. Obecnie trwają prace nad jedenastym już sezonem, który raczej nie zapowiada się jako ostatni.

Sam (Jared Padalecki) i Dean (Jensen Ackles) Winchester to dwaj bracia, którzy łączą siły, by pokonać moce ciemności. Po tym, jak w dzieciństwie ich matka została zamordowana przez coś, o czym nikomu się nie śniło, a już na pewno nikt nie chciał w to uwierzyć, ich ojciec (Jeffrey Dean Morgan) postanowił zacząć pomagać innym ludziom, którzy znajdują się w podobnej sytuacji, i w ten sposób pomścić swoją żonę. Niczego jeszcze nieświadomi chłopcy posłusznie zostawali na długie dni sami. Jednak po latach Dean podejmuje decyzję, że trzeba pomóc ojcu, i wraz z Samem wyruszają w drogę...

źródło
Każdy odcinek Nie z tego świata opowiada nową historię. Oczywiście jeden z wątków głównych jest obecny cały czas, ale w każdym nowym odcinku możemy spodziewać się innych perypetii Deana i Sama. Szczerze mówiąc, nie jestem tym zachwycona, ponieważ wolałabym jakąś ciągłość, a pojawia się ona dopiero mniej więcej w czwartym sezonie. Niemniej jednak, jeśli dacie sobie z tym radę na początku, to później nie będzie wam to przeszkadzać.


Dotknij mnie tylko, to cię zabiję do krówki nędzy! – s. 3, odc. 8

Serial jest ciekawy, dużo w nim nagłych zwrotów akcji. Nigdy tak naprawdę nie wiadomo, jak skończy się odcinek. Radzę przygotować się także na dużą dawkę dobrego humoru, którego w Supernatural naprawdę nie brakuje. Wszystko za sprawą przystojnego Deana, który potrafi być albo rozbrajająco zabawny, albo śmiertelnie poważny. Sami zdecydujecie, co bardziej do niego pasuje. Sam to... sama nie wiem, jak go określić. Niby sympatyczny, miły, ale momentami trochę nijaki. Oczywiście nie przekreślam go, ale czegoś mi w nim brakuje. Reszta bohaterów jest mało znacząca, przynajmniej w początkowych sezonach. Później pojawia się więcej wątków i więcej różnych osób, ale żadna na dłużej nie przykuła mojej uwagi. No, może oprócz Castiela (Misha Collins), który jest aniołem i pomaga Deanowi i Samowi. Ale to już całkiem co innego.

Boisz się. W porządku. Rozumiem. Kiedy byłem w twoim wieku widziałem, jak mojej mamie przydarzyło się coś bardzo złego. Też się bałem. Tak samo jak ty, nie chciałem o tym mówić. Ale wiedziałem, że moja mama chciałaby, żebym był dzielny. Codziennie o tym myślę. I robię co mogę, żeby być dzielnym. Może twój tata też chciałby… żebyś był dzielny. – s. 1, odc. 3

Ogólnie serial jest bardzo ciekawy. Wciągający, gwarantuje miłe spędzenie wolnego czasu, a dodatkowo pobudza nas do myślenia nad zagadkowymi wątkami. Ostrzegam tylko, że jeśli jesteście trochę strachliwi, to powinniście oglądać go za dnia... Jest lekki dreszczyk. Polecam gorąco!




Share:

1 komentarz :

  1. Kocham ten serial odkąd obejrzałam pierwszy odcinek i tak już o kilku lat nie przegapiłam żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates