NAJNOWSZE

środa, 5 sierpnia 2015

Słuchaj, dzieweczko. – Ona nie słucha...


Kochani, 

proponujemy Wam konkurs powieści romantycznej, w którym do zdobycia są dwie książki Diega Galdina – włoskiego autora powieści romantycznych – Pierwsza kawa o poranku i Zadbam o to, żeby cię nie stracić


Aby móc wziąć udział w zabawie, należy (standardowo):

– polubić fanpage Domu Wydawniczego Rebis
– polubić fanpage i zaobserwować stronę Essentii 
– polubić fanpage autora
– zgłosić się w komentarzu
– podać swój adres e-mail.

Konkurs potrwa od dziś do 25 sierpnia

Zapraszamy i życzymy powodzenia! 




Organizatorzy: 




Share:

26 komentarzy :

  1. Zgłaszam się!
    e-mail: michalina.kulinska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się <3
    Warunki konkursu spełnione :)
    Lubię jako Iza Miś :)
    izka3@op.pl
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się.
    Warunki spełniłam.
    teresakacza@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! :)
    email: blask_ksiazek@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! :)
    Wszystko polubione jako Katarzyna Paprocka.
    panikpaprocka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    Wszystko polubione jako Bogdan N.
    bogdan061177@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! :)
    Lubię wszystko jako: Katarzyna Próchno.
    e-mail: kasiulka1213@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Lubię jako Anna Wolniak :)
    Trzymam mocno kciuki.
    aniawolniak12@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się.
    Lubię jako Piotr Iwanowski
    piotr.iwanowski1@gmail.com
    Serdeczności <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Warunki konkursu spełniłam :)
    ewelinkapoc@gmail.com
    Pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    enka14@onet.eu

    Lubię jako: Ewelina M........

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :-)
    Warunki spełniłam.
    vanesa80@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda C.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Warunki konkursu spełniłam :)
    anetapachurka@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.
    Warunki konkursu o te wspaniałe książki spełniłam.
    Posta konkursowego udostępniłam na moim koncie na FB: https://www.facebook.com/alina.szymczak.5
    Trzymam mocno kciuki.
    alinaszymczak13@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    Warunki konkursu spełniłam :)
    pawlaczykgosia@gmail.com
    Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się i ja! Adres: papierowakobietka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)
    Warunki konkursu spełniłam, lubię jako Basia Grencel :)
    basiagrencel@gmail.com
    Trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    Libię jako Pipi Lotta
    patrycja.kuchta.uk@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością przystępuję do konkursu!
    anikm@o2.pl

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    Wszystko polubione jako Beata Kobiór.
    julciq@gmail.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się i ja :)
    Polubiłam jako Adam Nawrocki- wspólne konto z mężem :)
    annanawrocka03@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Polubione jako 97books - recenzje książek i filmów. Ogólnie to bardzo się cieszę, że natknęłam się na tego bloga i strony na facebooku :)
    Zgłaszam się!
    Mój e-mail: aleksandra.bartczak1mi@poczta.fm
    Pozdrawiam bardzo, bardzo gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie strony polubione jako Sylwia Kostecka
    Zgłaszam się z miłą chęcią :)
    sylwka.sk91@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :)
    Lubię jako: Dagmara Janicka
    mail: dagmara.michalska@buziaczek.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    Lubię jako Natalia D.
    vaapku@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy można spodziewać się wyników?

    OdpowiedzUsuń

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates