NAJNOWSZE

piątek, 21 sierpnia 2015

Za nami...

źródło


Wszyscy odchodzą, a człowiek zostaje sam, maleńki w wielkim świecie, który przytłacza i nie widząc, taranuje. Zagubiony, niedostrzeżony przez nikogo. Tonie w samotności, choć otacza go wielu, depcze i pomiata, nie rozumie. Choć potrzebuje kogoś, kto przejmie się nim, pomoże mu, to jednak jest sam. Bo gdzie należy szukać drugiego?


Za nami…

Jestem sama
Wszyscy odeszli
Zostałam sama
Tęskniąca

"Ja jeden zauważyłem, że Ikar utonął"
Ja jedna widzę siebie tonącą…
Pragnę…
Tęsknię…

Tonę w morzu samotności
W tłumie ludzi nieobecnych
Pragnę silnej ręki
Która mnie stąd wyciągnie
Tęsknię za nim…
Za nami…

Share:

Prześlij komentarz

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates