NAJNOWSZE

czwartek, 10 września 2015

Kiedy dotknie cię ciemność...

źródło



Tym razem chcę wam przedstawić książkę inną niż zazwyczaj. Mocna, kontrowersyjna, a do tego z dość niestandardową fabułą. Trudno w sumie określić czy to romans, czy erotyk, czy kryminał, bo jest w niej wszystkiego po trochu. Zabierając się do niej, wiedziałam, że jest mocna. Stwierdziłam, że nadszedł najwyższy czas, by spróbować czegoś nowego. Czy było warto i jakie mam wrażenia po lekturze? Zapraszam do recenzji książki Dotyk ciemności C.J. Roberts.


Tytuł: Dotyk ciemności
Autor: C.J. Roberts
Wydawnictwo: Czwarta Strona


Wszystko zaczyna się dość niewinnie. Caleb – mężczyzna o trudnej przeszłości, która zdecydowanie pozbawiła go wszelkich ludzkich odruchów – uprowadza osiemnastoletnią Livvie z zamiarem wyszkolenia jej na seksualną niewolnicę. Dziewczyna ma stać się niczym innym, jak narzędziem zemsty pozwalającym mu na rozliczenie się z przeszłością. Mężczyzna zaczyna niebezpieczną grę, na którą Livvie – o dziwo – się zgadza. Caleb nie przewidział jednak jednego... że między nim a jego więźniarką pojawi się uczucie. Czy relacja zrodzona z przemocy ma szansę przetrwać? Dowiecie się, czytając tę pozycję!

Przyznam szczerze – nawet nie spodziewałam się takiej fabuły. Po przeczytaniu pierwszych stron od razu wiedziałam, że jest to książka dla osób o mocnych nerwach. Nie byłam pewna, czy chcę kontynuować lekturę, jednakże coś nieznanego mi dotąd pchało mnie dalej. Może ciekawość? Nie wiem. Mimo wszystko nie żałuję.

Bardzo zaintrygowały mnie skomplikowane relacje, które pojawiają się między dwójką głównych bohaterów. Jest w nich namiętność, czułość, bezwzględność, ale również przemoc i poniżenie. Mimo to bohaterowie pod wpływem sytuacji przechodzą niesamowite metamorfozy. Dzieje się to w taki sposób, że trudno im nie kibicować. Emocje prowadzące mnie przez całą fabułę były tak dziwne i różne, że czasem odkładałam na chwilę książkę, by ochłonąć, i po jakimś czasie zaczynałam ponownie. Przygotujcie się na historię, w której nie brakuje lęku, obaw, krzyku, smutku, frustracji, ale także miłości i niepewności jednocześnie. W powieści pojawia się też świetnie przedstawiona analiza ludzkich uczuć oraz rozterek bohaterów. Okazuje się również, że i Caleb, i Livvie mają bardzo bolesną oraz niesamowitą przeszłość.

Podsumowując, mogę powiedzieć, że książkę zdecydowanie polecam. Tak, dobrze czytacie! Bez względu na to, jak przedstawiają się pozostałe wątki. Sama nie wiem, dlaczego ciągle nie potrafiłam jej odłożyć, skoro wiele razy zaczynałam wątpić w przebieg tej historii. Jednego możecie być pewni – Roberts oferuje prawdziwą jazdę bez trzymanki i emocje, które wprost wylewają się z każdej strony. Język autorki jest świetny, co sprawia, że całość czyta się dosyć lekko. Wszystko wydaje się idealne, a każdy szczegół przemyślany. Macie ochotę na coś zupełnie różniącego się od ogółu? Dotyk ciemności jest dla was! Gorąco polecam!





Share:

Prześlij komentarz

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates