NAJNOWSZE

niedziela, 27 września 2015

Niedzielna Migawka



W poniedziałek ukazały się:


Muzyczne inspiracje – Martyna Mistrzak

Skaldowie – zespół ponadczasowy! Podobnie jak nazwa nawiązuje do grupy poetyckiej, tak teksty piosenek również brzmią jak poezja. Byłaś ze mną tu i będziesz, w huraganie słów i w szepcie, w kakofonii dnia i w ciszy, w kolorowych snach o niczym… Czytaj więcej...

Tropem fanki Assassin's Creed – Anna Krystyna Misztal

Obojętnie, czy żyjesz, czy giniesz,
możesz mieć tylko jeden dzień naraz.
Marie Lu – Legenda: Rebeliant





We wtorek ukazały się:


Gdy rozpoczyna się krwawa wyliczanka – Natalia Gołos


Do książek tej autorki za każdym razem podchodzę z wielkim entuzjazmem, od kiedy parę lat temu zakochałam się w jej debiutanckim Wilku i Wilczycy. Mimo że były to książki typowo młodzieżowe, to w pewien sposób autorka przekonała mnie do siebie humorem pozycji i faktem, że czytało się ją bardzo lekko i przyjemnie. Zabierając się do Pustułki, byłam niesamowicie ciekawa, co tym razem nam pokaże. Biorąc pod uwagę tematykę pozycji, zapowiadał się naprawdę ciekawy, pełen napięcia kryminał – jak pani Miszczuk poradziła sobie z zadaniem, którego się podjęła? Czytaj więcej...


Świat staje na głowie – Zuzanna Lebelt

Nadchodzi ogień to pierwszy tom Sagi końca świata, który powstał przy współpracy Gillian Anderson, znanej z serialu Z Archiwum X aktorki, i Jeffa Rovina, autora bestsellerowych powieści, który podobno zachęcił Gillian, by wykorzystała swój potencjał, wyobraźnię i pomysły przy pisaniu książki. Do sięgnięcia po powieść zachęcił mnie opis, ale i fakt, że ta Gillian Anderson postanowiła napisać książkę, co bardzo mnie zaciekawiło. Jak aktorka poradziła sobie w roli autorki? Czytaj więcej...




W środę ukazały się:

Ahoj! Czas na przygodę! – Silver. Powrót na Wyspę Skarbów Andrew Motiona – Karolina Noga

Obserwujecie morze. Jego błękitna toń poruszana jest przez podmuchy wiatru. Morska bryza owiewa waszą twarz. Nagle widzicie w oddali ląd i uradowani krzyczycie, że się udało. Wyspa Skarbów jest na horyzoncie! Czytaj więcej...






Balansując na krawędzi widelca – Paulina Rzemińska

Masz szansę posłuchać spowiedzi. Nie obowiązuje cię tajemnica. Czytaj więcej...






W czwartek ukazały się:

W poszukiwaniu źródła... – Natalia Gołos

Na kontynuację powieści J.D. Horna nie czekałam z większym zniecierpliwieniem, biorąc pod uwagę moją opinię o poprzedniej pozycji z cyklu Wiedźmy z Savannah. Ród od samego początku zawiódł moje oczekiwania i mimo że książka miała ogromny potencjał, to miałam nieodparte wrażenie, że autor nie potrafił go w pełni wykorzystać. Nie przeczę jednak, że sama końcówka powieści zaintrygowała mnie na tyle, że mimo wszystko chciałam poznać dalsze losy Mercy. Dlatego właśnie, targana różnymi odczuciami, sięgnęłam po Źródło, w duchu mając nadzieję na ciekawą, wciągającą i nieco mroczniejszą pozycję niż Ród. I tym razem, szczęśliwie, nie zawiodłam się. Czytaj więcej...

Kącik poetycki – o ludziach aniołach – Martyna Mistrzak

Szeptem modlę się do słonecznego nieba o zwykły chleb uśmiechu (parafrazuję odrobinkę). Lubię dni takie jak ten, gdy słońce wstaje, jeszcze zanim otworzę oczy, gdy wplata mi we włosy swoje złote palce, gdy muska moje serce, wlewając w nie złotym lejkiem promienistą nadzieję. W dni takie jak ten cała ziemia jest poematem o słońcu, które otula złocistym blaskiem twój uśmiech i moje problemy, a może mój uśmiech i twoje problemy, problemy i uśmiechy, łzy i szczęście. Słońce na bezchmurnym niebie i słońce, które mogę dziś tobie prawdopodobnie ofiarować. Czytaj więcej...

W piątek ukazały się:

Smoki są wśród nas – Klaudia Mordarska

Smoki znane są już od tysiącleci. Czczone w niektórych religiach jako potężne, odważne i niezwyciężone istoty. Ale od zawsze były wrogami ludzi, których zwykle traktowali jako pożywienie. A co, jeśli te niezwykle inteligentne stworzenia byłyby na tyle sprytne, by znaleźć sposób na przeobrażenie się w człowieka? Pomyśl, wróg w skórze osoby, którą znasz lub po prostu mijasz na ulicy. Całkowicie zintegrowany ze społeczeństwem. Uważaj, prawdziwy zabójca może być pośród nas... Czytaj więcej...



Wizualizacja kluczem do sukcesu – Paulina Bachosz

Przeciętny człowiek patrzy, a później czyta. Jeśli książka nie ma kolorowej, rzucającej się w oczy okładki, nikt po nią nie sięgnie. I tak jest we wszystkich dziedzinach życia. Staliśmy się bandą zmanipulowanych wzrokowców i pewnie już tego nie cofniemy.
Zamiast więc przez całe życie być owieczką, która ślepo idzie w sam środek paszczy, lepiej zmienić tę naszą ułomność w zaletę. Czytaj więcej...





W sobotę ukazały się:

Gdy marzy się o księciu... – Dominika Róg

Każda z nas marzy o księciu z bajki. Najlepiej przystojnym, bogatym i władczym. Życie z nim byłoby niczym marzenie! Wystawny ślub, idealne dzieci i wszystko, czego tylko dusza zapragnie. Czy aby na pewno? Sisi. Cesarzowa mimo woli to historia dziewczyny, która jednocześnie dostała więcej i mniej, niż pragnęła. Czytaj więcej...





Czas pojechać na wieś! – Dominika Róg

W mieście, jak wiadomo, jest źle. Ludzi za dużo, wolności za mało, a na domiar złego wszędzie wieżowce i samochody. Od tego zgiełku nawet żyje się gorzej. Co więc zrobić? Oczywiście wyjechać! Nieważne gdzie, byle na wieś! Czytaj więcej...

Share:

Prześlij komentarz

Wiele dla nas znaczą Wasze opinie, dlatego dziękujemy za każdy zostawiony ślad i zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami.

 
Wróć na górę
Copyright © 2014 Essentia. Design: OtwórzBlo.ga | Distributed By Gooyaabi Templates